Jäsenkirjeet
Espoon Puutarhayhdistyksen ilmestyneet/postitetut jäsenkirjeet

Jäsenkirjeet

Kesän ja loppuvuoden 2018 ohjelma:

9.7. maanantai klo 18.00

Vierailemme Paul ja Soile Hakalaxin kärhöpuutarhassa Haukilahdessa.

Lohitie 31 B, 02170 Espoo

Kärhöjä ja muutakin kiinnostavaa nähtävää kompaktissa tilassa. Tämä on nähtävä!

Ilmoittaudu ennen 5.7. Sadulle

22.7. sunnuntai

Koko päivän bussiretki Tampereelle.

Lähtö Gardenin edestä klo 8.00 Käymme Haikalan puutarhassa taimimyymälässä, Hatanpäänpuisto-arboretumissa, kahdessa kiinnostavassa yksityisessä pihassa, Martti ja Helvi Uotilan luona sekä Marja-RiittaKoiviston (Rautarouva) pihassa ja vielä pysähdymme Helena Tiiliän kahvilassa, jossa kiinnostavia hilloja ja pihassa viiniköynnöksiä.

Kohteet meille on ehdottanut Pirkanmaan ruususeuran puheenjohtaja Tuuli Lahdentausta, Nautimme yhdessä retkeen kuuluvan lounaan. Paluu noin klo 20.30

Ilmoittautuminen 10.7. mennessä Sadulle, jolta saat maksuviitteen. Hinta 50€

27.7. perjantai klo 18.00

Vierailu Tuula Rannan pihaan. Kukkumäenrinne 12, 02280 Espoo

Pihassa kunnioitetaan alkuperäistä 1950-luvulla istutettua kasvikantaa, uudella maustaen. Viihtyisä keidas puron rannalla.

Ilmoittautuminen Riitalle 22.7. mennessä

22.8. keskiviikko klo 15.00

Tutustumme paikallisen asiantuntijan, Katja Liuksialan johdolla Lapinlahden entisen sairaala-alueen puistoon ja puutarhaan.

Ilmoittautuminen 17.8. mennessä 7.8. Aulille Hinta 5€ maksetaan paikalla käteisellä.

19.9. keskiviikko klo 17.30

Teemme syysasetelmia Haukitalossa Saija Jäntin johdolla.

Opimme tekemään syksyisiä istutuksia sisälle tai ulos. Materiaalit keräämme pääosin omasta pihasta tai metsästä. Omat astiat ja työtarvikkeet, Kurssiin kuuluu pieni tai iso kukkakassi ja kahvit. Hinta 30€ pienikassi ja 50€ iso kassi.

Ilmoittautuminen 12.9. mennessä Sadulle., joka antaa maksuviitteen

10.10. keskiviikko klo 18.00 keskiviikko. Syyskokous Haukitalossa.

Kokouksen lisäksi kerromme kuvin tämän kesän Italian matkastamme.

Kokous on vain jäsenille.

Mahdolliset ohjelmamuutokset kerrotaan kotisivullamme.

Jos ei tapahtuman kohdalla erikseen mainita, sen olevan vain jäsenille voi mukaan ottaa ystävänsä.

Ryhmät täytetään Ilmoittautumis järjestyksessä.

Anna ystävällesi hyvä lahja!

Vuoden jäsenyys yhdistyksessämme

Yhteystiedot:

Satu Lindbom 044 040 8668

Auli Mattila-Möller 040 555 4156

Leena Kangasperko 040 530 6288

Raimo Kukko 050 529 8786

Ritva Tuomi 050 589 8130

Pirjo Pöysti 045 230 1984

Riitta Innilä 040 517 1933

Yhdistyksen tilinumero

Nordea FI 61 1432 3000 2084 88

www.espoonpuutarhayhdistys.fi

Löydät meidät myös Facebookista.

Huomaa uusi sähköpostiosoitteemme ! espoonpuutarhayhdistys(ät)gmail.com

EU:n tietosuojauudistus

EU:n tietosuojauudistus astui voimaan 25.5.2018. Tietosuoja-asetusta (General Data Protection Regulation, GDPR) sovelletaan lähtökohtaisesti kaikkeen henkilötietojen käsittelyyn. Espoon puutarhayhdistys ylläpitää jäsenrekisteriä, jota hallinnoin yhdistyksen sihteeri. Espoon puutarhayhdistyksen tietosuojaselvitys on saatavilla yhdistyksen nettisivuilta www.espoonpuutarhayhdistys.fi

Espoon puutarhayhdistys kerää ja ylläpitää toimintansa edellyttämää jäsenrekisteriä joka sisältää jäsenistään ainoastaan seuraavat tiedot:

- etu- ja sukunimi,

- osoite,

- puhelinnumero,

- sähköpostiosoite (jos jäsen sellaisen on ilmoittanut)

Edellä mainitut tiedot on saatu jäseniltä itseltään jäseneksi ilmoittautumisen yhteydessä ja niitä säilytetään jäsenrekisterissä koko jäsenenä oloajan.

Jäsen voi muuttaa tietojaan ilmoittamalla niistä kirjallisesti (esim. sähköpostitse espoonpuutarhayhdistys@gmail.com) yhdistyksen puheenjohtajalle tai sihteerille. Yhdistyksen jäsenrekisterissä olevat tiedot voi myös pyytää nähtäväksi lähettämällä pyyntö kirjallisesti (esim. sähköpostitse espoonpuutarhayhdistys@gmail.com) puheenjohtajalle tai sihteerille.

Jäsentietoja käytetään ainoastaan yhdistyksen omien materiaalien, kuten jäsenkirjeiden ja jäsenmaksulomakkeiden postittamista varten; yhdistyksen toimintaan liittyvää yhteydenpitoa varten; retki- ja vierailukohteista informointia varten.

Yksityisyytesi on meille tärkeä. Espoon puutarhayhdistys vastaa tietoturvasta lakien mukaisesti, eikä luovuta jäsentietoja kolmansille osapuolille sopimatta erikseen tarvekohtaisesti (esimerkiksi matkalle lähdettäessä matkatoimistolle).