Jäsenkirjeet
Espoon Puutarhayhdistyksen ilmestyneet/postitetut jäsenkirjeet

Jäsenkirjeet

Kesän ja loppuvuoden 2018 ohjelma:

10.10. keskiviikko klo 18.00 keskiviikko. Syyskokous Haukitalossa.

Kokouksen lisäksi kerromme kuvin tämän kesän Italian matkastamme.

Kokous on vain jäsenille.

Tulevaa:

ESPOON PUUTARHAYHDISTYS SKOTLANTI 10.-14.5.2019

Lataa matkaohjelma

Anna ystävällesi hyvä lahja!

Vuoden jäsenyys yhdistyksessämme

Yhteystiedot:

Satu Lindbom 044 040 8668

Auli Mattila-Möller 040 555 4156

Leena Kangasperko 040 530 6288

Raimo Kukko 050 529 8786

Ritva Tuomi 050 589 8130

Pirjo Pöysti 045 230 1984

Riitta Innilä 040 517 1933

Yhdistyksen tilinumero

Nordea FI 61 1432 3000 2084 88

www.espoonpuutarhayhdistys.fi

Löydät meidät myös Facebookista.

Huomaa uusi sähköpostiosoitteemme ! espoonpuutarhayhdistys(ät)gmail.com

EU:n tietosuojauudistus

EU:n tietosuojauudistus astui voimaan 25.5.2018. Tietosuoja-asetusta (General Data Protection Regulation, GDPR) sovelletaan lähtökohtaisesti kaikkeen henkilötietojen käsittelyyn. Espoon puutarhayhdistys ylläpitää jäsenrekisteriä, jota hallinnoin yhdistyksen sihteeri. Espoon puutarhayhdistyksen tietosuojaselvitys on saatavilla yhdistyksen nettisivuilta www.espoonpuutarhayhdistys.fi

Espoon puutarhayhdistys kerää ja ylläpitää toimintansa edellyttämää jäsenrekisteriä joka sisältää jäsenistään ainoastaan seuraavat tiedot:

- etu- ja sukunimi,

- osoite,

- puhelinnumero,

- sähköpostiosoite (jos jäsen sellaisen on ilmoittanut)

Edellä mainitut tiedot on saatu jäseniltä itseltään jäseneksi ilmoittautumisen yhteydessä ja niitä säilytetään jäsenrekisterissä koko jäsenenä oloajan.

Jäsen voi muuttaa tietojaan ilmoittamalla niistä kirjallisesti (esim. sähköpostitse espoonpuutarhayhdistys@gmail.com) yhdistyksen puheenjohtajalle tai sihteerille. Yhdistyksen jäsenrekisterissä olevat tiedot voi myös pyytää nähtäväksi lähettämällä pyyntö kirjallisesti (esim. sähköpostitse espoonpuutarhayhdistys@gmail.com) puheenjohtajalle tai sihteerille.

Jäsentietoja käytetään ainoastaan yhdistyksen omien materiaalien, kuten jäsenkirjeiden ja jäsenmaksulomakkeiden postittamista varten; yhdistyksen toimintaan liittyvää yhteydenpitoa varten; retki- ja vierailukohteista informointia varten.

Yksityisyytesi on meille tärkeä. Espoon puutarhayhdistys vastaa tietoturvasta lakien mukaisesti, eikä luovuta jäsentietoja kolmansille osapuolille sopimatta erikseen tarvekohtaisesti (esimerkiksi matkalle lähdettäessä matkatoimistolle).