Jäsenkirjeet

Kesäkuu

Torstaina 25.6. Klo 17 Vierailu Aili Lahtisen puutarhaan
Paakantie 29 08500 Lohja
Ailin idearikkaassa mökkipuutarhassa on erilaisia rakenteita, polkuja, kasvihuone,
kärhöjä ja noin 200 pionia.

Ilmoittautumiset 17.6. mennessä Auli Mattila-Möllerille testiviestillä.

Heinäkuu

Sunnuntaina 5.7. klo 16 Vierailemme Minna ja Arto Annilan puutarhassa,
Kirvuntie 27, 02140 Espoo.
Rintamamiestalon tilavalla pihalla on ruusujen, pionien ja muiden
vanhojen perennojen lisäsi hyötykasveja ja vanhoja omenapuita.
Vastapäätä sijaitsevan Alepan pihalle voi jättää autoja parkkiin.

Ilmoittautumiset 1.7. mennessä Ritva Tuomelle sähköpostilla tai tekstiviestillä.

Sunnuntaina 5.7. Valtakunnallinen Avoimet puutarhat -päivä

Elokuu

Tiistaina 4.8. klo17 Vierailu Vihreistä Vihrein-katolle
Jätkäsaareen suunnittelija Taina Suonion opastuksella.

Osoite Länsisatamankatu 36/Hyväntoivonkatu 4, sisäpiha.

Ilmoittautumiset 20.7. mennessä Paula Raiviolle sähköpostilla tai tekstiviestillä.

Tiistaina 18.8. klo 18 Espoon Puutarhayhdistyksen

20-vuotisjuhla ja Puutarhan lumo-näyttelyn avajaiset
sekä Puutarhani vuodet -kalenterin julkistamistilaisuus
Villa Elfvikissä. Huomaa, että Villa Elfvikiin ajetaan Kehä I:ltä
Perkkaalle ja sieltä edelleen Ruukinrantaan.
Tervetuloa!

HUOM! ILMOITTAUTUMISET 13.8. MENNESSÄ RITVA TUOMELLE
SÄHKÖPOSTILLA TAI TEKSTIVIESTILLÄ.

Torstaina 27.8. klo 17 Vierailu Oulunkylän siirtolapuutarhaan

Käymme Leilan, Kaarinan ja Raijan kesäparatiiseissa, missä tarjolla virvokkeita sekä mahdollisuus ostaa taimia, kuukauden vihanneksia yms. käteisellä.
Tapaamme parkkipaikalla osoitteessa Myllypellontie 6, 00650 Helsinki.

Ilmoittautumiset 10.8. mennessä Birgitta Takaluhdalle tekstiviestillä.

Syyskuu

Keskiviikkona 16.9. 16.30 Puu- ja puistokävely Tapiolassa

Kävelemme parin kilometrin mittaisen matkan tunnelin kannelle rakennetusta Keilaniemen puistosta Eeva Kilven Runo- ja Perhospuistikkoon lähelle Kaskiniittyä. Tapaamme Keilaniemen metroaseman eteläisen pääsisäänkäynnin edessä klo 16.30.
Ilmoittautumiset 2.9. mennessä Pirjo Pöystille.

Sunnuntaina 20.9. Lähemmäs luontoa -tapahtuma Villa Elfvikissä

Olemme mukana toteuttamassa Lähemmäs luontoa -tapahtumaa. Esittelemme monimuotoiseen puutarhaan sopivia kasveja mm. pölyttäjille tärkeät kasvit, kuivuutta kestävät kasvit, luonnonkasvit, kukkivat pensaat ja kukkapuut. Mahdollisesti teemme lapsiakin kiinnostavia siemenpalloja. Koko perheen tapahtuma. Samalla voit käydä katsomassa Puutarhan lumo -näyttelymme Villa Elfvikin luontotalossa ja ostaa Puutarhani vuodet -kalenteria.

Lokakuu

Maanantaina 12.10. Syyskokous klo 18 Leppävaarassa Sellon kirjastossa, Akseli-sali 2.kerros

Syyskokouksessa vahvistetaan toimintasuunnitelma,
tulo- ja menoarvio sekä jäsenmaksun suuruus seuraavalle vuodelle. Valitaan hallitukselle puheenjohtaja ja muut jäsenet.

Valitaan toiminnantarkastaja ja hänelle varajäsen.
Kahvitarjoilu. Vain jäsenille. Tervetuloa!

Mahdolliset ohjelmamuutokset kerrotaan Facebookissa.

Jos tapahtuman kohdalla ei erikseen mainita, sen olevan vain jäsenille, ota mukaan ystävä!

Ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä

Tilinumero Nordea FI 61 1432 3000 2084 88

Jäsenmaksu 15€

Yhteystiedot:

Ritva Tuomi puheenjohtaja 050 589 8130
lumituisku (ät) saunalahti.fi

Auli Mattila-Möller varapuheenjohtaja 040 555 4156
auli.mattilamoller (ät) gmail.com

Paula Raivio sihteeri 050 325 9283
raivio.paula (ät) gmail.com

Birgitta Takaluhta rahastonhoitaja 041 545 8605
birgitta.takaluhta (ät) kolumbus.fi

Saija Jäntti 050 541 4541
jantti.saija (ät) gmail.com

Pirjo Pöysti 045 230 1984
p.a.poysti (ät) gmail.com

Sirkku Yel
sirkkuyel (ät) hotmail.com

www.espoonpuutarhayhdistys.fi

Löydät meidät myös Facebookista.

EU:n tietosuojauudistus

EU:n tietosuojauudistus astui voimaan 25.5.2018. Tietosuoja-asetusta (General Data Protection Regulation, GDPR) sovelletaan lähtökohtaisesti kaikkeen henkilötietojen käsittelyyn. Espoon puutarhayhdistys ylläpitää jäsenrekisteriä, jota hallinnoin yhdistyksen sihteeri. Espoon puutarhayhdistyksen tietosuojaselvitys on saatavilla yhdistyksen nettisivuilta www.espoonpuutarhayhdistys.fi

Espoon puutarhayhdistys kerää ja ylläpitää toimintansa edellyttämää jäsenrekisteriä joka sisältää jäsenistään ainoastaan seuraavat tiedot:

- etu- ja sukunimi,

- osoite,

- puhelinnumero,

- sähköpostiosoite (jos jäsen sellaisen on ilmoittanut)

Edellä mainitut tiedot on saatu jäseniltä itseltään jäseneksi ilmoittautumisen yhteydessä ja niitä säilytetään jäsenrekisterissä koko jäsenenä oloajan.

Jäsen voi muuttaa tietojaan ilmoittamalla niistä kirjallisesti (esim. sähköpostitse espoonpuutarhayhdistys@gmail.com) yhdistyksen puheenjohtajalle tai sihteerille. Yhdistyksen jäsenrekisterissä olevat tiedot voi myös pyytää nähtäväksi lähettämällä pyyntö kirjallisesti (esim. sähköpostitse espoonpuutarhayhdistys@gmail.com) puheenjohtajalle tai sihteerille.

Jäsentietoja käytetään ainoastaan yhdistyksen omien materiaalien, kuten jäsenkirjeiden ja jäsenmaksulomakkeiden postittamista varten; yhdistyksen toimintaan liittyvää yhteydenpitoa varten; retki- ja vierailukohteista informointia varten.

Yksityisyytesi on meille tärkeä. Espoon puutarhayhdistys vastaa tietoturvasta lakien mukaisesti, eikä luovuta jäsentietoja kolmansille osapuolille sopimatta erikseen tarvekohtaisesti (esimerkiksi matkalle lähdettäessä matkatoimistolle).

© 2017 Espoon puutarhayhdistys. webmaster by artoMEDIA  Kaikki oikeudet pidätetään.
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita